Purple Bow Tie

maanantai 17. helmikuuta 2014

I'm a ghost of a girl that I want to be most

''Huomenta'' täältä sängyn pohjalta! Hiihtoloma alkoi ja aion ottaa tän viikon ihan rennosti.
Mun viikonloppu meni tosi mukavasti; perjantaina vietettiin ystävänpäivää Antin kanssa. Käytiin syömässä ja elokuvissa, lauantaina olin Elbassa Pauliinan kanssa, josta matka jatkui Sofian luo kavereita moikkaamaan. Sunnuntaipäivä meni ripsienteon muodossa. 

Mun aamu alkoi ihanasti. Heräsin tuossa 12 jälkeen auringonpaisteeseen ja kauheeseen nälkään. Tyydyn kouluaamuisin yhteen kuppiin teetä, mut kun nyt ei kerran ollut kiirettä mihinkään, niin jatkoin mun rentoa aamua sanomalehden äärellä, jossa oli hyvä juttu Soikusta.

Käytiin katsomassa ''12 years of slave'', joka oli tosi liikuttava leffa.
En viiti pilata juonta liialla kertomisella, mut suosittelen kyllä!

Steiner ja Arnolds. Täydellisyys :-D


Kaunis Christina ja ihana kappale, voisin kuunnella koko päivän, joka päivä..



N:o 1 paheeni: herkuttelu. Eka kuva viime viikolta, menin koululta yksinäni kahville, sillä mulla oli pari tuntia luppoaikaa. Mun mielestä yksinolossa kaupungilla ei ole mitään pahaa, jos pystyy shoppailemaan ilman makutuomaria :-D 
Toinen kuva lauantai-illalta. Vein Pauliinan ensi kertaa Elbaan, ja tais hänkin ihastua ;-D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti