Purple Bow Tie

torstai 9. tammikuuta 2014

Voit saattaa kotiin muttet pääse enää sisälle

Heips !
Ai että ei olekkaa pitkään aikaa väsyttäny näin paljo... sitä se univelka tekee.
Mun olematon viikkoni on mennyt kouluun, lukemiseen, Antin kanssa chillailuun ja 
tänään sain tehtyä yhdet kynnetki, hyvä mä! Mun rahat on tässä lähiaikoina 
mennyt suurinpiirtein vain syömiseen, osan oon saanut kulumaan vaatteisiinkin,
joista voisin seuraavaksi tehdä jonkin pienimuotoisen postauksen...

Mut anyway, ystäväiseni Pauliina oli meillä ennen vuoden vaihtumista yön, 
ja meillä oli aamuksi suunnitelma ottaa mulle uus profiilikuva Faceen, kun viime 
kerrasta oli aikaa yli puol vuotta... hups. Mut nyt sain päivitettyy hieman sitäkin 
puolta mun somesta. 

Mulla ei hirveen paljon oo kuvia tältä viikolta, niin en sitte viiti laittaa vaan paria,
jotenka lisään tähän muutaman profiilikuvakandidaatin. jee.
Kuvissa mun Tampereelta ostama söpö rusettineule :-)








-h

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti