Purple Bow Tie

tiistai 26. marraskuuta 2013

They'll either want to kiss you, kill you, or be you.

Heippa!
Täällä kirjottelee onnellinen ja väsynyt tyttö. 


Mun instagram-seuraajat onkin tän ensimmäisen kuvan nähny.
Kävin kirjastossa pitkästä aikaa pari päivää sitten, mikä onkin
mulle tosi vaarallista, koska meinaan aina lähteä sieltä semmosen kirjapinon
kanssa, etten ees ovesta mahtuis ulos :D
Mukaan tuli onneks vaan pari kirjaa, mukaanlukien tää Lauren Conradin L.A Candy.

Tutuimmat täältä varmasti tietääkin, hurahdin tässä parisen kuukautta
sitten rakennekynsien värkkäilyyn. Oon tietysti vielä ihan aloittelija, 
mut kyl tästä kehitytään! Mulla oli vähän ongelmii kynsien pysyvyydessä, mut
hankin nyt uusia tarvikkeita, katotaan että millai pysyy!
Itelläni tykkään kokeilla ihan kaikenlaisii kynsiä, eikä mulla oo
mitään erityistä suosikkityyliä.


Pari ruokakuvaa Finnkinolta ja Café Elbasta.
Elban tiramisu on ehkä täydellisintä makuhermokimaraa mitä 
tavallisesta (porilaisesta) kahvilasta voi löytää. Kokeilkaa !!


Tässä tällainen pikainen postaus:)
Ens kertaan!

xo henna

2 kommenttia: