Purple Bow Tie

sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Surround yourself with people who are only going to lift you higher.

Heippa.
Laiskan kesän jälkeen tää normaaliin arkeen palaaminen tuntuu ihan toiselta maailmalta.
Kaksoistutkinnon takia koulunkäynti on yhtä paperien ja vihkojen hässäkkää, 
unohtamatta mun hulluja  koulumatkoja. 
Vapaa-aikaan pitää saada mahtumaan kaverit, Antti ja oma aika. 
En edes välillä itekää huomaa, että kuinka monta rautaa mul on tulessa, kuin vasta siinä 
vaiheessa kun tajuaa, ettei vuorokaudes oo tarpeeks tunteja kaikelle. 
Mulla on elämässä tapahtunut niin paljon kaikkea, henkisellä tasolla ainakin, että hyvä vaan 
että mun päivissä on tiukka rytmi. Kaikki ei o ollu pelkkää hyvää, mutta saanpahan muuta 
ajateltavaa.

Huomasin et oon kirjottanut viimeks kuukausi sitte, joka on kyllä pitkä aika mullekin!
Tekosyyks laitan tällä kertaa kamerani rikkoutumisen ja kykenemättömyyteni tietokoneella istumiseen :-D 

On mulla kumminkin puhelimessa laittoman paljon kuvii tän kuukauden ajalta, ja silloin tällöin oon saanut kavereilta kameraa lainaan, jotenka s'il vous plaît, kuvia :)



Pari viikkoo sitten olin Siuntiossa Rantasipin hyvinvointikylpylässä äidin ja siskojen kanssa.
1. päätin, että kokeilen tällä kertaa jotain uutta, koska ravintoloissa mun annokseni on usein broileri-ranskanperuna-sarjaa, joten illalla otin päivälliseksi härkää ja valkosipulikermaperunoita. syntisen hyvää
2. alkupalaksi otin kana-caesar-salaatin, joka oli mun mielesta jo ihan pääruoan kokoluokkaa!
3. aamupala. syy miksi rakastan hotelleja
4. jälkiruoaksi crème brûlée.

5. kylpylän myymälästä löydettyä. maailman pinkein Sweet Berry-huulikiilto ja rypäleeltä tuoksuva hienoinen käsivoide, joka toimii tosi hyvin eikä jätä mitään tahmaa käsiin.
6. koska hsm :)
7.käsintehtyjä suklaakonvehteja, mun yksinkertaiseen makuuni ehkä hieman liian hienoja
8. salin, täydellisen kasvohoidon, hieronnan ja saunomisen jälkeen. rentouttavin päivä pitkään aikaan.

9,11,12. kivenheiton päässä Helsingistä, en uskois jos et tietäis! niin rauhallista 
ja kaunista, munkaltaselle luontoo rakastavalle just oikee paikka.
10. vähän kylpylän profiilia ulkoapäin

Siinä taisi olla pääpiirteissään kaikki, mitä noina kolmena päivänä ehdin näkemään :)
Tässä vielä jotain äkkiseltään napattuja otoksia, ajattelin että nuo kuvatekstit selkeyttää tätä sekamelskaa :D

13. vuosipäivänä käytiin Antin kanssa tsekkaamassa Cafë Elba. ei mitään moitittavaa!
14. päästiin koko luokka kolmosille parturoitavaks, 
ja sain vihdoin ja viimein mun harmaan juuren taas vaaleeks!
15. vietin viikko sitten viikonlopun Lahdessa Nuva ry:n aktiivipäivillä


16. vapaapäivä w/ Puhdistus ja teetä. 
17. shoppailemassa äidin kanssa
18. nyt on tullut käytyä amarillossa turhankin monta kertaa, 
pitää löytää joku uusi ruokapaikka :D
19. eräs sateinen syysilta rakkaani luona


Noniin, ehken nyt sittenkään yritä tunkea kaikkea yhteen postaukseen, joten palaillaan taas myöhemmin :-)

moimoi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti