Purple Bow Tie

torstai 29. elokuuta 2013

Kuulumisia.

Heippa kaikille. Kuulumisia pitäis siis kertoa vai... No ihan alkajaisiks voin kertoa että kunnon kuvapostauksia ei nyt hetkeen tule, koska kaikessa taidokkuudessani sain rikottua kamerani tuolin karmiin, niin postaukset tulee olemaan tätä luokkaa nyt ainakin tämän syksyn :D Ei se nyt ihan hirveesti harmita, kun mulla tuo koulukin alkoi ja päivät vietän 8 - 14 hiusten parissa Winnovalla ja kahden jälkeen istun parisen tuntia lukion penkillä, eli aikaa mulla tulee olemaan todella vähän. Toivottavasti saisin elämääni nyt edes jonkinnäköisen rytmin, joka mulla o ollut hukassa melkeinpä vuoden. 

Uudes koulus menee tosi mukavasti, mun luokka on ihan mahtava ja ala on mulle juuri se oikea! Uskonpa että nää kolme vuotta tulee muuttamaan mua ja mun elämää, taas, mutta oon täysin valmis siihen :-)

Mun koko viikko on mennyt sairastellen ja koulussa, kaverien kanssa olen ehtinyt vain kahvilla käymään ja vähäsen kuulumisii vaihteleen, muillakin taitaa olla kiire kun mulla...
Viikonloppusin on ollut enemmän aikaa ystäville :)

Ei mulla taida muuta nyt ollakaan. Tässä taas pari kuvatusta tästä viikon parin ajalta.











Your lips pressed to my neck
I'm falling for your eyes but they don't know me yet.

psst! Mun Instagram on hheissu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti