Purple Bow Tie

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

We're all just kids who grew up too fast

heippa taas!
tässä parin viikon tauon jälkeen voin oikein ylpeenä sanoo etten kiireen, oikeesti kiireen takia ole päivitellyt täällä blogin puolella. oon tässä huomannut että miten nopeesti tää kesä meneekään, tää kesä mitä odotin jo viime lokakuussa. oon tajunnu heitteleväni näit päivii hukkaan vaikka tarkotus oli tehä tästä kesästä ikimuistonen, mikä on aiheuttanut mulle jo pari pientä paniikkikohtausta, mutta oon koittanut saada vielä rytmistä kiinni viettämällä mahdollisimman paljon aikaa rakkaide kans ja olemalla mahdollisimman avoin kaikelle :P




meidän nuorisovaltuusto järjesti NuoriAreena-tapahtuman viime tiistaista torstaihin, johon osallistui nuoria ympäri Suomea. tutustutimme heitä SuomiAreenaan, jazzeihin ja Poriin :)

ai että mä rakastan nuvailua.











seuraavaksi hieman kuvii mun kännykän uumenista tästä parin viikon varrelta, 
kamera kun ei aina ole ollut käden ulottuvilla.




 the bling ring
3/5
käytiin hannelen kanssa viikko sitten kattomassa the bling ring-niminen filmi.
näyttelijät ihan mahtavia, emma watson 4ever, juoni hyvä vaikka olisi voinut leikata hieman selkeämmäksi, kuumotti koko ajan jengin puolesta ja samannäköistä leffaa en ol ennen nähnykkään.

mentiin viime perjantaina katsomaan olly mursia ja john legendia.
en oo ennen isoilla keikoilla käynyt ja päivä täytti mun odotukseni, olin iha hyperinnoissani!







eiköhän tää selittänyt mun laiminlyömistäni hitusen verran.

pari puhelinkuvaa on mun instagramista,
käyttäjänimeni on hheissu, käy tsekkaamas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti