Purple Bow Tie

maanantai 17. kesäkuuta 2013

beauty on the inside doesn’t get you free drinks.

hei vaan. tästä taas yks turhaaki turhempi postaus. meitsin loma on lähteny vähän laiskasti käyntiin, toivonpa vaan ettei kesäilmat sentään vielä loppunu, vaik siltä vähä näyttääkin.. 
mun kesätyöni rajottuivat yhteen tietokoneen äärellä vietettyyn viikkoon porin sacht lebenillä, kun taas kaikilla muilla näyttää olevan kesällä vaan töitä ja töitä. ei tää munkaan loma lomalta tunnu kun muut vaan työskentelee :D

mutta onhan tässä ehditty puuhaamaan kaikkea ''järkevääkin''. 
oon ollut serkkutytön ylppäreissä, joista alla olevat pari kuvaa on otettu. 
oon itkenyt huonoja ilmoja.
nähny kamuja ja vähän enemmänki :)
hirveesti en ole ehtinyt kuntoilla...
...enkä ruskettua.
työni hoitanut loppuun.
rikkonut kännykkäni.
mökkeillyt hieman ja talviturkin menettänyt.

eli aika ujosti toisin sanoen :) kamerakin on usein jäänyt kotiin, koska yleensä kun mun elämässä jotain tapahtuu, niin se ei ole suunniteltua vaan jonkun neron päähänpisto. 

ooops ja tärkein asia!!! tämä tyttö viettää seuraavat vuotensa hiusalalla!


mekko: nelly. kaverin siskon vaatekaapista lainattu
kengät: primadonna.








ja onhan sitä tullu varsinkin sadepäivin istuskelua koneella, ja koska tumblr ymmärtää 
mua, niin tässä paria hassua kuvajaista sen sokkeloista, niin tekin voitte yrittää.






















aikamoine mylläkkä.

koitan seuraavaks kehitellä jotain järkevää :)

kiitos kun luit, moi :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti